Una estudiant de Dinamarca fa un voluntariat a la FTAC

Un any més, el programa de voluntariat internacional de la Fundació Teràpia a Cavall rep estudiants d’altres països per aprendre i conèixer com s’organitzen i preparen les sessions de teràpies assistides amb cavalls per a nens amb discapacitat.

L’estudiant seleccionada aquest any és Signe VendelBoe, procedent de Dinamarca, que passarà un mes a la Fundació.

La Fundació Teràpia a Cavall va començar a oferir aquests programes de voluntariat fa 7 anys. Es realitzen durant l’estiu i estan adreçats a joves d’altres països que vulguin formar part de l’equip de voluntaris durant 4 setmanes.

Durant aquests anys, han participat en aquest programa de voluntariat internacional joves de Califòrnia, Alemanya, Portugal i Bulgària.

Es tracta d’una experiència molt gratificant per als joves que, a banda de conèixer com funciona la fundació, tenen l’oportunitat de passar un temps en un altre país, descobrint així una nova ciutat, apropant-se a una nova cultura, costums… La valoració que han fet els estudiants que han participat fins el moment, ha estat molt positiva.