“Projecte Extraordinari per a causes extraordinàries”

La Fundació Teràpia a Cavall ha estat finalista del concurs “Projecte Extraordinari per a causes extraordinàries”, que organitza la companyia d’assegurances ALLIANZ i amb el que han aconseguit un donatiu de 2.000€.

L’Oficina ALLIANZ de Granollers va presentar la nostra entitat com a receptora d’una donació, si s’aconseguia el repte que havien plantejat: pujar al cim del Puigmal, que té 2.913 metres.

El 16 de setembre va ser la data escollida per assolir el repte plantejat i fer el cim del Puigmal. Al voltant de 80 persones, entre treballadors d’Allianz, les seves famílies i amics, així com un grup de persones de l’equip de voluntaris de la Fundació Teràpia a Cavall es va reunir a Núria amb l’objectiu de pujar al cim del Puigmal. I més de 60 persones ho van aconseguir! De manera que el Repte es va assolir i ALLIANZ va fer entrega d’un donatiu de 2000 euros.

Accions com a aquesta, que són impulsades pels treballadors d’empreses sensibles al nostre projecte, ens omplen d’una gran satisfacció i ens ajuden a eixamplar el nostre grup d’Empreses Amigues, tan indispensables per al nostre finançament.