A qui va adreçada la fisioterapia pediàtrica de FTAC?

Fundació Teràpia a Cavall dóna servei a nens i nenes d’entre 18 mesos i 12 anys amb diagnòstics i necessitats especials.

Perquè el tractament que es recomana als nostres usuaris sigui complet s’integra el moviment del cavall en la teràpia de neurorehabilitació, aplicant el Concepte Bobath o la teoria de la integració sensorial o altres estratègies de tractament. Les fisioterapeutes de la Fundació Teràpia a Cavall utilitzen el moviment del cavall (hipoteràpia) per provocar canvis funcionals en nens que presenten:

• Ictus infantil

• Paràlisi cerebral

• Retard psicomotor

• Seqüeles de prematuritat

• Traumatisme cranioencefàlic

• Trastorn generalitzat del desenvolupament, espectre Autisme

Alteracions que acostumen a acompanyar aquestes patologies:

• Alteracions del  to muscular (hipotonia, espasticitat)

• Problemes d’equilibri i coordinació

• Problemes del control postural

• Movilitat reduida

• Alteracions de la marxa

• Hemiparesia

Què fa que la Fundació Teràpia a Cavall sigui tan especial?

1. Els nostres terapeutes integren el moviment dels cavalls en els tractaments de fisioteràpia pediàtrica, una estratègia que, de manera divertida, permet als nens i nenes treballar durament sense tenir consciència d’això, en entorns cures i segurs.
  2. Les nostres instal·lacions i tractaments estan enfocats, específicament, a nens i nenes d’entre 18 mesos i 12 anys, el que permet als nostres professionals una especialització molt concreta en aquesta etapa inicial tan important de la vida.
  3. L’ambient lúdic i en plena natura en el qual es desenvolupen les nostres teràpies, fa de l’experiència setmanal amb els cavalls un moment únic i desitjat. Treballem i ens divertim.
  4. La Fundació Teràpia a Cavall és una organització sense ànim de lucre. El nostre objectiu no és guanyar més, sinó oferir una atenció de qualitat al pacient i que els nostres serveis siguin accessibles al major nombre d’usuaris que ho necessiti.
  5. En comptar amb una pista d’equitació coberta, a més de la pista exterior, el bosc i els itineraris sensorials, la fundació pot atendre els nens i nenes durant tot l’any, excepte en situacions climàtiques adverses i / o perilloses per a nens i cavalls, el que permet un tractament continu i consistent que els ajuda a créixer més forts i més independents.

Tens més dubtes? Posa’t en contacte amb nosaltres!

CONTACTA