Setmana Social de CaixaBanc

Un any més, treballadors de CaixaBank han participat com a voluntaris en les sessions d’hipoteràpia de la Fundació Teràpia a Cavall, durant la celebració de la seva Setmana Social.

El treball dels voluntaris és d’especial importància per a la fundació, ja que, per poder dur a terme una sessió d’hipoteràpia, es necessiten tres persones per garantir la seguretat dels nens que segueixen el tractament. Cal un fisioterapeuta que dirigeixi la sessió, i que es situa a un costat del cavall, un voluntari que es col·loca a l’altra costat, per tal que el nen estigui subjectat per ambdues bandes, i un guia que, des de la part posterior del cavall, porta les regnes del mateix per tal de donar-li les indicacions oportunes, segons les necessitats de la teràpia i en funció de si cal parar per realitzar alguna activitat sobre el cavall o amb elements externs, o cal seguir un pas determinat.

Volem agrair que, un cop més, els treballadors de Caixabank hagin donat el seu temps i ho hagin compartit amb els nostres nens i nenes amb discapacitat o necessitats especials.