Política de privacitat

INFORMACIÓ SOBRE EL TITULAR DE LA PÀGINA WEB

Responsable del Tractament: Fundació Teràpia a Cavall- Centre Internacional de Teràpies i Activitats Assistides amb Cavalls (en endavant, FTAC)
NIF: G 62951850
Domicili fiscal: Carrer Montnegre 11, l’Ametlla del Vallès, CP: 08480, (Barcelona-Spain)
Pàgina web: www.fundacioterapiaacavall.org
Correu electrònic de contacte: rehabilitacio@fundacioterapiaacavall.org

POLÍTICA DE PRIVACITAT

1. Responsable del tractament
La FTAC és titular d’aquesta pàgina web i de les bases de dades de caràcter personal que es generin a partir de les dades que proporcionen els usuaris en el formulari de contracte que s’habiliti o mitjançant el correu electrònic dirigit a qualsevol de les adreces electròniques que la FTAC ha habilitat a l’efecte. La FTAC no té cap responsabilitat de tercers que hagin enllaçat a la pàgina web www.fundacioterapiaacavall.org l’efecte d’oferir informació als usuaris.

2. Finalitat del tractament de dades personals
La FTAC tractarà les dades personals que els usuaris hagin facilitat a través de la pàgina web per gestionar i proporcionar el correcte funcionament de l’ésser servei que cada usuari hagi sol·licitat, així com donar resposta a les consultes que plantegi.

Mitjançant la selecció de la casella corresponent, l’usuari accepta i consent expressament i de forma lliure i inequívoca el tractament de les seves dades personals amb la finalitat abans esmentada.

Correu electrònic: la FTAC tracta les dades personals que s’obté a través de les adreces de correu habilitades per donar resposta a les consultes que se li plantegen en relació als serveis que presta.

Xarxes socials: la FTAC és titular d’un compte a: Facebook® (@terapiaacavall) i Twitter® (@ TerapiaaCavall) en virtut del qual tracta les dades personals dels seus seguidors amb els límits que li permeten les pròpies xarxes socials. En concret, tracta les dades personals dels seus usuaris per informar de les activitats i esdeveniments que organitza.

3. Menors d’edat
En cas que l’usuari sigui menor d’edat i desitgi sol·licitar algun dels serveis, caldrà que compti amb el previ consentiment dels seus pares / tutors legals abans de procedir a facilitar les seves dades personals. Sense que es doni aquest requisit, la FTAC no procedirà al tractament de les seves dades.

4. Destinataris de la informació
Els destinataris de la informació que l’usuari proporcioni a través de la pàgina web i / o mitjançant les adreces electròniques habilitades seran, a més del personal de l’FTAC per gestionar el servei, els organismes públics que resultin competents per al compliment dels obligacions fiscals i administratives que es derivin de la gestió i el funcionament del servei que l’usuari ha demandat.

5. Drets de l’usuari
L’usuari pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació i oposició al tractament de les seves dades personals, i la portabilitat de les mateixes en la forma prevista a la normativa vigent, davant la seu de la FTAC ac / Montnegre 11, L ‘Ametlla del Vallès, CP: 08480, (Barcelona-Spain) o per correu electrònic a rehabilitacio@fundacioterapiaacavall.org, aportant còpia del seu document d’identitat.També podrà acudir a l’Autoritat de Control competent i presentar una reclamació quan consideri que la seva sol·licitud d’exercici d’aquests drets no s’ha atès degudament.
En qualsevol moment, l’usuari pot revocar el consentiment que ha prestat per al tractament de les seves dades personals en aquest web.

6. Conservació de les dades personals
Les dades personals que es proporcionin a través d’aquesta pàgina web i de les adreces electròniques habilitades s’han de conservar durant un període mínim d’un any a l’empara de la Llei 25/2007, de 18 d’octubre, de conservació de les dades relatives a les comunicacions electròniques ia les xarxes públiques de comunicacions, i durant el màxim de temps previst en la normativa per fer front a l’exercici i defensa de les reclamacions.

7. Mesures de seguretat
La FTAC ha adoptat les mesures de seguretat tècniques i organitzatives necessàries i adequades en funció de les dades personals que tracta i, especialment, per evitar la pèrdua; el mal ús; l’alteració; l’accés no autoritzat; i, altres riscos possibles.

Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647

Safari: https://support.apple.com/es-es/HT201265

Aquesta política de privacitat s’ha modificat per últim cop el 24 d’octubre de 2018.