La Guàrdia Urbana Muntada de Barcelona dona selles de muntar a FTAC

La Fundació Teràpia a Cavall, com a entitat sense ànim de lucre, aconsegueix part del seu material, gràcies als donatius desinteressats d’empreses o particulars. Sense aquestes aportacions seria molt difícil dur a terme la nostra tasca.

És per això, que els donatius rebuts es converteixen en un motiu de celebració, com va passar al setembre, quan la Guàrdia Urbana Muntada de Barcelona, va cedir a la fundació 18 selles de muntar.

La nostra directora, Ma Teresa Llòria, va acudir a les instal·lacions de la Guàrdia Urbana Muntada de Barcelona, a on es va reunir amb alguns dels seus representants, que li van fer entrega del donatiu de les 18 selles de muntar. Gràcies a aquesta cessió, es podran renovaran part de les selles que s’utilitzen en les sessions de fisioteràpia de la fundació o en l’entrenament dels nostres cavalls coterapeutes.

Donatius com aquest ens ajuden a seguir endavant i a continuar donant el millor de la fundació a tots els nens i nenes, i a les seves famílies, que tant ho necessiten.

No ens cansarem mai d’agrair gestos com aquest. Moltes gràcies!