La FTAC participa en l’Assemblea de l’ECOM

La Fundació Teràpia a Cavall és membre de la Federació ECOM des de 2005. El dia 29 de juny, ECOM va celebrar la seva assemblea anual, la XXVIII, i la nostra directora, Ma Teresa Llòria, hi va assistir.

La convocatòria va tenir lloc a l’Auditori del Museu Marítim de Barcelona, un magnífic edifici a prop del port, i el lema sota el que es va desenvolupar la XXVIII assemblea anual de la Federació ECOM va ser “provoquem el canvi per a la igualtat “.

La Federació ECOM agrupa entitats de persones amb discapacitat física. A l’assemblea es va parlar de diversos aspectes que afecten a la federació i als seus associats i, entre altres temes, es van tractar els diferents grups de treball existents i les seves tasques, les iniciatives proposades per als propers mesos o les subvencions previstes.

Per a la Fundació Teràpia a Cavall és important formar part d’entitats com la Federació ECOM o l’Associació Catalana d’Atenció Precoç (ACAP), de la que també és membre, ja que, a banda de facilitar l’accés a totes les informacions, normatives i aspectes que afectin a la fundació, les accions dutes a terme conjuntament amb altres institucions o entitats que tenen un objectiu comú, beneficien, sens dubte, al nostre usuari, que és, en definitiva, la nostra raó de ser.