“El nostre Marc” rep el Premi Solidari al Millor Entrenador

La Fundació Privada Catalana de Futbol ha lliurat els seus Premis Solidaris, els quals tenen una edició anual. I en Marc Fonts Molina, “el nostre Marc”, ha rebut el Premi Solidari al Millor Entrenador, per la seva dedicació i mostra de lliurament al futbol, tot i tenir un 75% de paràlisi cerebral física.

En Marc va començar la seva teràpia a la Fundació Teràpia a Cavall poc abans de fer els 3 anys. Des de sempre, la seva passió va ser el futbol i el seu objectiu, mentre seguia el seu tractament d’hipoteràpia, era jugar a futbol.

Avui és entrenador del CF Vilanova del Vallès, la qual cosa el converteix en un gran exemple per a nens i joves, ja que amb constància i esforç ha aconseguit el seu somni de ser entrenador de futbol.

En Marc està molt agraït a la Fundació, perquè és conscient que el seu treball amb cavalls va fer possible que ell, un dia, pogués jugar a futbol. I així ho manifesta sempre que té oportunitat, i anima a tothom que l’escolta a seguir els tractaments d’hipoteràpia que a ell el van beneficiar tant.

I, des de la Fundació, estem enormement orgullosos de tot el que en Marc està assolint. La seva constància i la seva tenacitat són envejables, i aquest premi com a millor entrenador és merescudíssim.

Felicitats, Marc, ets un orgull per a tots nosaltres!